:: follow me :: tq so much be my follower ::

Friday, October 1, 2010

abang masih tak lupakan adiknya ini..

jez remember, if u need sum1 to talk, dun forget dat im always ther by ur side..
always ther to listen to help u, ease ur worried.. no matter wat d case is about..
u can trust in me.. i will b ther for you..

-abg-

mungkin itu hanya lah sekadar mesej dari seorang abang.. abang tu adalah abang angkat aku.. ye, dia memang selalu ambik berat tentang aku.. lame lost contact.. bukan lost contact sebenarnya, tapi dah lama tak berhubung.. but, he still remember me.. terharu yang amat.. tapi aku takde kekuatan lagi nak berkongsi masalah aku dengan abang macam dulu-dulu.. tak tau kenapa.. rasa macam dia orang asing..

ape pun, aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak sebab dia still tak lupakan aku.. lame dah dia jadi abang aku, tapi tak pernah jumpa.. dah hampir 5 tahun maybe.. alam maya je tempat kitorang berhubung.. kalau takde alam maya, memang takde terus la agaknya..

No comments:

Post a Comment