:: follow me :: tq so much be my follower ::

Monday, November 26, 2012

today

salam isnin..
dah siap assignment, lega kejap.. ooppss, bukan aku yang studi tapi kak long and abg long aku yang studi.. so aku kena lah tolong diorang buat assignment.. studi aku dah ke laut.. entah bila nak mula balik, aku pun tak tau..

apesalla banyak sangat keinginan aku dalam dunia ni?? hehe.. ke semua perempuan macam tu.. tengok fesyen baju cantik, teringin nak jugak.. tapi duit tak banyak.. bukan takde, tak banyak.. kena faham disitu.. hehe.. ari ni belum menjamah sebutir pun nasi.. pagi tadi lepas solat subuh, tumis-tumis and goreng mee.. letak ayam. letak telur sebijik.. jadilah mee mamak.. ade lebih pulak lepas dimakan, jadi kita bawak ke tempat kerja... dah abes..

tapi bila tak makan nasi, badan rasa lain macam.. macam mana yer, orang yang tak makan nasi?? petang ni tak sure nak masak nasi ke tak sebab ayam masih dalam fridge, lupa nak keluarkan.. matilah nak tunggu ayam itu lembik.. dan ais itu cair.. jadi agaknya makanan aku petang ni hanyalah cekodok maybe.. or kalau rajin aku cincang jugak ayam tu and masak nasi.. jadilah nasi goreng.. kita tengok ape akan jadi dengan aku..

tak kan meggi lagi.. semalam dah meggi.. pedas gile babas la.. tapi syiokk oo makan pedas-pedas...

ok, nak google cerita kejap.. syok dah kena blok oleh 1 bestari net.. susah nak carik software-software.. and games-games jugak..


No comments:

Post a Comment