:: follow me :: tq so much be my follower ::

Sunday, February 28, 2010

parut cik je



see..gambar terbaru aku..tp aku sedang dalam membaiki kulit muka aku la..cuba korang tengok muka aku tu..aduish, aku rasa banyak sangat dah parut jerawat..macam mana nak hilangkan parut2 ni yang mencacatkan muka aku ni..masa aku tulis entri ni, aku duk tempek muka aku dengan air kulit kayu manis..mak aku pun cakap kulit kayu manis ni leh hilangkan parut..tapi takut jugak la, sebab muka aku ni cepat sangat nak bertukar warna ke merah..muahhaa..aku pun tak tau kenapa..bukannya aku gune produk pengelupasan ke ape ke..entahla, mungkin sebab aku ni anak saudara 'pok mat meroh'..arwah pak cik aku, adik beradik ayah aku..dia putih dan kulitnya berwarna merah2 gitu..tapi ayah aku tak putih pulak..kenan kena kat aku kot..muahahha..

eh, melalut pulak...aku ada tanya la z dengan adah ni..nak pakai apa nak hilangkan parut kat muka ni..z mngesyorkan aku 'organic eight' (x tau la btul ke tak aku eja ni,kalau salah harap ampun)..adah suh aku try 'bio oil'..tp mahal seyh bio oil ni..macam tak mampu je..nanti aku nak mintak pendapat mr fadil dulu la..

** tempat parut yg ditempek kulit kayu manis rase mcm ade binatang bergerak2..adakah itu hama??padan la muka ko..sapa suh duk kat dalam kulit aku ni ha..pergi la tempat lain..

1 comment:

  1. Aw, this was an extremely good post. Taking
    a few minutes and actual effort to generate a superb article… but what can I say… I hesitate a
    whole lot and don't manage to get anything done.

    My webpage ... After Effects Particles Tutorial

    ReplyDelete