:: follow me :: tq so much be my follower ::

Tuesday, August 7, 2012

sedapnya susu dia..

salam selasa.. mood tak berapa nak baik hari ni.. entah kenapa aku pun tak tau.. padahal aku tau kenapa.. sebab nak datang bulan la tu..

rasa macam malas nak layan orang.. orang cakap dengan aku pun aku macam ...
" eeeiii, malasnya nak bercakap "

aku ni malas nak layan orang ke malas nak bercakap?? entahlah.. dengan rasa rindu yang dah tebal gila ni lagilah aku moody..  lagi 4 hari.. isnin depan insyaallah suami sampai.. tak sabar nak jumpa abang.. bolehla berbuka sama-sama.. 2 minggu tak jumpa.. macam 2 tahun.. hari-hari 3g tapi tetap tak sama macam jumpa depan-depan.. sabar je lah..


ni arman ke arfan ek??
nampak macam arfan je..

saje suka-suka letak gambar budak kecik ni.. rindu jugak kat diorang.. tapi penat nak kutip sebab dah merangkak.. tapi yang penat tu la yang mahal.. seronok tengok telatah diorang..

p/s : ehem.. bile ek nak dapat baby?? hehehe..



No comments:

Post a Comment