:: follow me :: tq so much be my follower ::

Wednesday, March 13, 2013

denyut-denyut je..

salam rabu...
semenjak dua menjak ni, dah terasa macam ade something yang berdenyut kat dalam perut.. hehe.. first rasa masa tengah duduk-duduk buat assign abang ipar.. maybe masa tu aku duduk diam-diam.. then terasa macam toop.. macam denyutan.. tapi aku tak tau tu denyutan apa.. agaknya perut aku kot..

tapi isnin lepas, aku puasa.. denyutan tu banyak kali sangat rasa.. adakah tu jantung baby?? rasanya betul dah.. maybe baby lapar.. sebab baby dah nak masuk 5 bulan.. best sangat dapat rasa denyutan tu.. siap nampak berdenyut kat kulit perut.. ni pun sebelum taip entri ni, rasa lagi.. cergas betul anak mama ni..

ahad ni check up kat kk paka buat yang ke berapa kali entah.. lupa sudah, sebab berat tak stabil jadi kena check up 2 minggu sekali.. insyaallah ahad ni dr scan.. tak sabar nak tengok baby.. first scan masa awal-awal pregnant dulu.. aku tak nampak pape pun.. tapi dr cakap ada ni ha.. haish, tak reti nak tengok kot.. huhu..

harap-harap baby sihat walaafiat.. boy ke girl ek?? tak kisah lah.. janji dia sihat..

 muka dah bambam.. sama naik dengan tummy..
 
abah pun bambam jugak.. hehe


No comments:

Post a Comment