:: follow me :: tq so much be my follower ::

Sunday, May 24, 2015

cherating..

salam ahad...lame tak bersiaran... bukan bizi sangat tapi tkde mood nak mngarang...malas ler tu..
so,...bila suami balik baru ni..2 minggu pun tak sampai..so kita kena la g bercuti kejap..semalaman je..enoughla tu...family time.

amsyar dalam bilik..bukan maen lagi..abah dah landing...kepenatan
on the way ke cherating...ingtkan nak cari chalet kat kemaman je..tapi terlajak pulak ke cherating..


depan chalet...lupe dah nama ape..rm130 semalam..selesa untuk kami bertiga.

muke tk nak senyum dengan mama..

ok..petangnya kite ke pantai..kebetulan air surut...suke la amsyar..

mase ni takut lagi nak sentuh air...

ni dah berani.. sampai tak nak naek..

handsome like that..haruslah kan...

ape mama abah minum..die pun nak.

welfie ank beranak

huuuu

again..

ni esoknye dah....

jom ke zoo kemaman plak.

manje mama





















abc kelapa muda..yummy...@Pantai Kelulut

kuew tiow sup..


penat dah..cukupla gambar dah banyak tu..hehe

1 comment:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : melasian77cs@gmail.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete