:: follow me :: tq so much be my follower ::

Wednesday, April 12, 2017

kebaya kelepet VS Misteri Wan Peah

salam rabu..
semalam hari raya bagi aku... yelah, Isnin baru abiskan puasa ganti bulan Ramadhan aritu..alhamdulillah, berjaya jugak... tu pun dah berkali-kali di warning oleh my mum..hehe..

so, oleh kerana hari raya kenala pakai lawa sikit..pakaila kebaya kelepet yang baru siap dijahit oleh my sis.. first time pakai.. rasa gemukla.. rasa kurusla,...rasa cantiklah.. tak boleh blah perasaan tu kn..kahkah..

nak dijadikan cerita.. balik dari kerja aku ke rumah my sis.. biasala g antar dan ambik baju yang dah siap disembat dan belum disembat.. part time job.. jadi upah baju aku tak payah bayar la.. tolak upah sembat baju..hehe.. 

turun je dari kereta anak buah aku si firas tegur..

"cik yah pakai baju wan peah.."

ha??aku ni mana tengok cerita misteri wan peah tu.. sekali baru hari n perasan.. tu pun sebab ada someone sent picture whatsapp dan ternampaklah aku baju yang wan peah pakai.. hehe,, memang kebaya kelepet lah or kebarung..hehe..pandai je si firas ni..


yang ni gambar selfie ku semalam..tapi tak nampak plak baju wan peah ku..
n je yang mampu.. selfie nak tunjuk ke laki aku..sebab dia tak sempat tengok pakai baju ni..

nah wan peah betul..hehehe...

No comments:

Post a Comment