:: follow me :: tq so much be my follower ::

Sunday, February 20, 2011

seronok kerja buat kuih..

kerja??
entah bila nak dapat kerja betul-betul ni... bila pikir balik dah banyak kerja yang aku dah buat..
biar aku senaraikan kerja-kerja part time yang pernah aku buat ...

- jadi minah kilang
- jadi pelayan restoran ( 2 hari saje)
- jadi cikgu
- jadi kerani

sekarang aku kerja buat kuih pulak.. tolong sedara aku je.. macam-macam kuih aku buat hari ni walaupun hari pertama kerja.. buat kuih kasturi, kuih tat telur, ban bilis, cream puff dan juga samosa.. seronok jugak walaupun sedikit penat..

yang pasti aku takde memilih pun.. asalkan halal, aku layan je.. hikhik.. tak leh tulis panjang-panjang, penat badan dah..

p/s : semalam adalah hari yang paling bahagia dan paling sukar.. aish, nanti aku cerita.. its complicated..

2 comments:

  1. wah xsabaq nak tau cerita apa 2..hehehe..

    ReplyDelete
  2. xsabaq jugak nak tau cite cik sersire..=)

    ReplyDelete