:: follow me :: tq so much be my follower ::

Thursday, March 17, 2011

cerita cerita cerita

selesai satu masalah..
alhamdulillah.. sekarang tunggu nak selesaikan masalah yang lain-lain pulak.. 2 hari berkursus, dapat kawan-kawan baru.. syok jugak.. hehe.. tapi yang tak best nya, lepas ni ada lagi kursus.. baik kerja daripada kursus.. penat mendengar ceramah..

baru aku perasan.. aku ni memang susah nak sesuaikan diri dengan persekitaran.. maksudnya bila berhadapan dengan kawan-kawan baru.. mula la aku jadi pendiam.. hehe.. tu dah sikap aku dari dulu kot.. nak ubah, tapi tetap sama.. hanya mendengar, sesekali je menyampuk.. aku banyak senyummmm je...

petang ni kena drive lagi, penat betul.. baru semalam sampai dungun.. ditemani oleh adik aku dengan anak buah aku.. sebabnya, aku takut nak tido sorang-sorang kat rumah ni... housemate sume cuti... hukhuk..

ari ni, nak siapkan install komputer dengan anti virus.. kul 3.30 dah boleh balik...esok kenduri emie pulak.. dah janji dengan adah and mr driver.. jom jom..


No comments:

Post a Comment