:: follow me :: tq so much be my follower ::

Wednesday, March 9, 2011

jeles tanda cinta..

menunggu 3.30 sangatlah lambat hari ni.. jadi aku update blog la dulu.. godek-godek facebook. dan jumpa ini...

jeles ke sakit hati??


sakit hati kot..



bila ex girlfriend mr driver still lagi nak mesej mr driver ikut facebook...


tapi lagi berapi bila dia still panggil mr driver dengan panggilan abang..

uish.. terlebih jeles ke aku ni?? tapi mustahil la kalau takde perasaan jeles kan?? mr driver bukannya terkantoi dengan aku pun.. dia yang bagitau aku.. cakap ex gf dia mesej, dia suruh aku yang baca.. sebab dia malas nak bukak.. aku memang suka bab2 baca mesej yang orang bagi kat dia.. kuikui..

dedicated to akak ex girlfriend...

"tak perlu rasanya akak mesej dia semata-mata nak cakap dia kurus.. "

aku pun takde nak mesej ex bf aku semata-mata nak cakap dia dah gemuk..

owh, sangat tidak masuk akal.. ni rasa nak suruh mr driver letak gambar berdua ni.. hahahaha.. aku rasa akak tu still ade perasaan kat mr driver lah... ish ish..

p/s : mesyuarat PIBG kat sekolah, jadi students adalah sangat hepi... aku pun jadi bizi..

No comments:

Post a Comment