:: follow me :: tq so much be my follower ::

Saturday, July 23, 2011

memang aktiviti full bila balik kampung..

sabtu...
pagi ni macam biasa, aku kena g kerja part time aku lah... only weekend tapi kejap je sehari.. dalam 3 jam paling lama.. nak kata tak nak, sedare... ok aje lah.. tapi dah kawin nanti my future husband cakap tak payah kerja part time weekend lagi.. hehe..

dan semalam akak aku dah cakap awal-awal, nak ke desa murni.. sape la tak kenal desa murni kan?? tempat jual tudung yang berlambak-lambak... dan lepas tu lepas asar, aku kena lah merempit ke paka... esok kan kerja... malas betul nak drive.. duk rumah family kan best.. happening je...

ok... dah 9.30... boss dah tunggu kot.... bye..


bubur jagung buatan aku..best ooo..



4 comments:

  1. fuyyooo...ser pandai buat bubur jagung...nak skettt...

    ReplyDelete
  2. wah bestnye....buat pencuci mulut lepas berbuka nanti...selamat menyambut ramadhan kak...

    ReplyDelete