:: follow me :: tq so much be my follower ::

Tuesday, August 2, 2011

laptop pinjam je

selamat berpuasa semua... dah ari kedua puasa.. rindu kawan-kawan rumah sewa dulu.. bukak ouasa sama-sama, g bazar sama-sama... walaupun jauh, sanggup merempit kan?? tapi best...

aku ni kejap ada kejap takde kan?? bukannya apa, internet kat lab ni problem je... ni pun guna wireless je.. switch rosak.. so, sambung ke wireless je la.. pinjam laptop adik jap yang mengaku laptop dia padahal laptop ayah..

hurmmm.. baru je check fb tadi.. naik pulak nama aku kena g btn.. 4 hari tu... 19-22 september.. masih lagi raya kan masa tu.. sian aku, kena sambung raya kat sana lah... weekend ni nak pergi cari cincin dan barang-barang tunang sikit-sikit.. dah tak lama dah.. yelah, aku bukan selalu balik kampung... seminggu sekali je.. nak beli kena ada akak-akak dan adik-adik aku.. tak reti oo nak pilih sendiri.. kecuali cincin aku reti lah pilih sendiri kot... hari tu usha emas 916.. rm155 1 gram... tak taula weekend ni naik ke tak lagi..

p/s : ma, khamis dengan jumaat ni masak best-best sikit tau..anakanda mahu pulang berbuka puasa kat kampung..

No comments:

Post a Comment