:: follow me :: tq so much be my follower ::

Friday, August 19, 2011

raya dah dekat

salam pagi jumaat...
dah 19 hari berpuasa..dah nak hujung-hujung dah ni..
maknanya, aku hanya kerja lagi seminggu.. ahad isnin mintak cuti sampai ke raya..
persiapan raya aku taun ni tak sehebat persiapan tunang aku..
pening wei, macam ni rupanya.. belum nikah lagi..haru oo.

tapi alhamdulillah, sempat jugak beli sehelai baju untuk ayah dan sepasang sandal untuk ma..
saje beli size L untuk ayah, bagi ayah kurus sikit.. padahal ayah takdelah besar mana pun.. baju tu yang memang dah sedia besar..
ma pulak, aku suruh pilih sendiri.. susah kalau aku yang pilihkan.. nanti tak menepati citarasa..

untuk anak-anak buah dan adik aku yang 2 orang tu, aku sediakan duit raya je.. nanti pagi raya, salam cik yah tau..

p/s : baju raya baru ada sepasang yang siap.. lagi 2 pasang KIV

No comments:

Post a Comment