:: follow me :: tq so much be my follower ::

Tuesday, August 16, 2011

dari zero ke sepuluh

alhamdulillah..
selamat sampai sekolah pukul 7.20 minit pagi tadi.. pukul 6.00 pagi gerak dari rumah.. berdesup bawak kereta, mane ada yang slow -slow semua aku potong.. haha.. padahal aku bawak paling laju pun 100 je.. hehe... jadi memang yang bawak slow sangat barulah aku potong.. kalau lori bas atau apa-apa kenderaan yang panjang-panjang, memang tak kan potong lah aku... aku ikut je lah.. kecuali kalau aku tengok depan tu kosong je takde kereta atau kereta sayup-sayup je... kalau tak, memang aku ikut sampai jalan 2 line.. gilak ah penakut..

okey, mukaddimah sangatlah panjang..

dan yang paling best, aku dah berjaya format laptop PK KO with windows 7.. rasa macam hepinya, sebab tak pernah format pakai windows 7.. kalau xp pro aku dah biasa dah.. dah pro kot.. ade sedikit nada riak disitu walaupun kadang-kadang tunggang terbalik partition tu aku buat.. tak ingat lah... bukan selalu format.. windows 7 memang senang nak guna.. sangat-sangat user friendly lah.. dulu aku zero bab-bab format ni, sekarang alhamdulillah aku dah boleh formatkan untuk orang...syukur..

pada bakal tunang aku, terima kasih sebab sudi carikan aku cd windows 7.. free pulak tu.. thanks ya.. next time boleh la mintak tolong lagi.. padahal memang selalu mintak tolong pun..

p/s : tak dapat bonus pun..=(
tapi bakal tunang akan dapat kan??
jadi share-share lah dengan kita..=)

No comments:

Post a Comment