:: follow me :: tq so much be my follower ::

Sunday, August 14, 2011

diy [hias polisterin]

yes.. akhirnya berjaya jugak diy hantaran aku.. guna polisterin je,, bajet ciput.. hehe.. aku buat berdua dengan adik aku...

bahan-bahan;
1. polisterin (aku punya recycle je)
2. kertas balut ( beli kat era nona, rm 2.50 satu) satu kertas bileh guna untuk 2 polisterin tak kira bulat or petak.
3. riben.
4. gam tembak.

aku start buat dengan yang petak dulu.. senang je, macam balut buku teks..kemaskan je dengan gam.


yang bulat pun senang jugak cuma kena gunting dulu jadi bentuk bulat ikut size polisterin tu.. lagi satu ukur ketebalan polisterin tu.. sebab kalau balut macam tu je, nanti tak cantik kat tepi..


lepas tu aku gam kan riben kat tepi..


yang ni yang bulat..


hasilnya.. aku guna 4 je polisterin..


tema aku dah lari dah..jadi 3 colour..peach, merah dan pink.. gara-gara susah sangat nak cari barang-barang yang warnanya peach...

p/s : nikah nanti aku nak wat warna putih je..suci gitu..

4 comments:

  1. seronoknya tengok mu dah prepare tuk tunang...:)

    ReplyDelete
  2. hehe..aku seronok jgk wlaupun penat..

    ReplyDelete
  3. warna putih same sepertiku....mmg warna suci..

    ReplyDelete