:: follow me :: tq so much be my follower ::

Thursday, March 22, 2012

abang, jom shopping esok..

alhamdulillah..gaji dah masuk.. insyaallah esok aku nak settlekan a few things about my wedding ... niat di hati nak settlekan barang-barang yang aku list kat bawah ni..

1. cincin -aku decide nak beli cincin silver untuk mr tunang.. dia pun setuju.. sebabnya dia bukan jenis orang yang suka pakai cincin.. lepas nikah, agaknya dia simpan je cincin tu wat harta pusaka.. hehe.. tapi tak tau nak cari kat mana.. tengoklah esok macam mana, dahla esok kedai banyak tutup.. tapi kena pergi esok jugak.. sebab sabtu dia kerja..

2. paper bag dengan plastik - yang ni aku nak diy je.. macam comel jerk tgk b2b yang lain hias-hias.. hehe.. harap-harap aku punye pun jadik comel macam diorang.. dalam kepala dah ade macam-macam nak hias tapi tunggu je lah hasilnya.. plastik kecik tu pulak aku nak letak doorgift untuk tetamu.. utk kawan tak beli pun lagi dan tak tau nak beli ape..

3. body shop - yang ni aku nak tambah lagi satu untuk mr tunang.. haritu beli untuk dia 2 item je.. perfume dengan deodorant.. ingat nak tambah 1 lagi.. means jadi 3.. same with mine la.. lupe dah jenis ape.. kena tengok dulu perfume jenis ape.. mestilah kena beli same jenis kan?? baru cantik..
p/s : sekarang ni, bila dapat gaji je mesti pikir nak beli barang-barang untuk wedding... selagi tak nikah macam ni lah agaknye..

No comments:

Post a Comment