:: follow me :: tq so much be my follower ::

Tuesday, March 13, 2012

lama dah

salam selasa.. dah lama rasanya tak mengarang.. macam takde mood je sekarang..tapi kadang-kadang rasa jugak nak mengarang walaupun akan merapu.. ahaks.. sana sini orang kawin.. tapi sayangnya sekarang di terengganu adalah musim hujan... pagi tadi sampai tengahari hujan tak berenti kat dungun.. aduh, abes basah baju aku gara-gara nak menyetelkan segala surat menyurat.. alhamdulillah, semua settle..

semakin takut bila dah pertengahan bulan 3.. semalam tiba-tiba rasa berdebar bila fikir pasal kawin.. bukan aku je yang berdebar rupanya, mr tunang pun sama jugak.. hehhe, dia lagi takut kot.. nak kena berdepan dengan tok kadi... lagi satu masalah aku sekarang ialah kegemukan... arghhh.. boleh pulak blouse yang baru aku beli kat wakaf che yeh aritu tak muat.. sadisnye lah.. nampak sangat peha semakin membesar sebab dekat peha je ketat.. jadi, aku nekad nak kurus... jadi, tak nak dah minum air yang bersusu... atau pun tak nak minum air manis dah.. tapi boleh ke?? lagi satu kena makan secawan nasi je.. ni tak, penuh pinggan.. mana tak naik nya..

okey, need to research.. wat assignment pulak.. ahaks..

No comments:

Post a Comment