:: follow me :: tq so much be my follower ::

Monday, July 15, 2013

9 bulan plus plus

salam isnin.. hari ni dah 6 Ramadhan, alhamdulillah aku masih lagi diberi kesempatan untuk berpuasa.. first day yang macam nak berbuka tengahari.. hehe.. maklumlah, dah lama tak puasa kan?? lagi la aku yang pregnant 9 bulan ni..

hoi hoi.. dah 9 bulan lebih sudah.. khamis ni genap 37 weeks sama dengan 9 bulan 7 hari.. biasa orang cakap pregnant 9 bulan 10 hari kan?? aku dah berdebar-debar sebenarnya... tak tau nak bayangkan macam mana...

semalam ke kk bukit payong.. every week dah kena g, sebab dah 9 bulan... actually takde pape masalah.. berat pun naik 500 gran dari last week.. ok la tu.. tapi yang paling ketara sekarang susah sangat nak bangun bila dah baring.. perut dah berat.. tak tau la berapa berat baby sekarang.. last scan 2.5 kg.. sekarang maybe dah  3kg kot.. kuat je menendang.. siap dapat rasa tapak kaki lagi.. comel sungguh.. tak sabar nak jumpa baby.. tapi tetap takut..

baju raya??
tak tau nak beli ke tak sebenarnya.. sebab due 6 ogos, raya 8 ogos.. aku pun tak tau sempat ke tak raya.. hurmm, kalau beli pun, kita beli online saje lah.. kalau tak sempat pakai pas kat akak aku la yang perutnya masih lagi kecik tu.. hehehe..

oklah..dah panjang rasanya berceloteh pagi ni.. sambung kerja pulak.. bye2..

No comments:

Post a Comment