:: follow me :: tq so much be my follower ::

Wednesday, March 2, 2016

Drypers atau Petpet

Salam Rabu..
Ce tengok tajuk entri...dah macam mak-mak kan? jenama lampin pakai buang pun dah jadi entri... hehe.. padahal memang mak-mak pun.. ari ni cerita pasal lampin pakai buang pilihan pulak..

Sebenarnya aku lebih suka Drypers untuk Cha pakai.. Sebabnya tak bocor.. dengan Cha yang suka isap susu banyak-banyak..malam pun selamat Drypers ni.. 

Cha dengan Drypers..terseksi pulak anak aku ni.. kepenatan bercuti dengan abah and mama

Petpet pulak aku beli bila nampak murah... hahaha... berjimat cermat.. kena berhemah.. kena cari yang berkualiti dan murah.. biasa Petpet aku bekalkan pada pengasuh Cha sebab dia pakai siang hari je.. Jadi takdela lama... takut bocor.. tapi okeyla jugak..

Lagi satu Drypers kan ada Drypers Club... boleh kumpul point dan boleh tebus hadiah or Drypers.. aku mestilah tebus Drypers... jimat sikit... dapat Drypers free... yang mini je... dalam tu ada 12 keping kalau tak silap.. senang nak bawak berjalan... letak je dalam kereta untuk standby..

Kalau sape-sape belum daftar, cepat daftar... rugi.. masa aku daftar aritu dapat free gift bag ladybird.. comel sangat... kakak aku punya pun aku daftarkan sekali.. untung.. Lagi satu, aku akan beli Drypers bila ade sale.. untung... biasenya 3 aku angkut...


Drypers Malaysia  klik je untuk daftar.. (macam promote pulak aku ni..padahal saje je share). Kalau nak mintak sample pun boleh..i like..heee..




No comments:

Post a Comment