:: follow me :: tq so much be my follower ::

Thursday, March 3, 2016

Isap susu sampai berejam

Salam Khamis..
Last day kerja untuk hari ni.. esok luse cuti.. yeehaa..
Pagi-pagi sebelum pergi kerja memang aku kena bersilat dengan Cha dulu.. Setiap kali dia bangun, kalau aku ada kat sebelah memang dia mintak siku... haish.. penat menyiku kan dia.. hehe..

Lately pulak, perangai dia ada berubah sikit.. nak abeskan 6 auns susu berejam... so, untuk mengelakkan dia minum susu lama-lama, aku kurangkan sukatan susu dia..jadi 4.5 auns @ 3 auns.. takdela lama sangat aku nak menyiku...heee..yelah, minum susu je mintak siku..

"mama..nak ku". tengah pakai bedak.. terpaksala aku selak lengan baju sampai siku..maka senget-senget la aku pakai bedak..

 pagi tadi... baring atas peha mama... susu siap bawak ke umah pengasuh..lambat nau..

No comments:

Post a Comment