:: follow me :: tq so much be my follower ::

Sunday, August 7, 2016

CVU Ipata Steambost & Grill

Salam Ahad sekalian..
ok suami dah ke Labuan semalam... Khamis malam aritu sempatla makan-makan dengan family, adik beradik yang ada je la.. kita try makan steambot kali ni.. tak mahal mana, RM19.90 per person.. untuk dewasa la... kalau kanak-kanak dalam RM12 kalau tak silap aku.. sebabnya aku sampai, abang aku dah siap isi borang dah.

konsepnya kat sini.. pilih meja, lepas tu isi borang.. lepas isi borang kena letak deposit.. sapa makan membazir kena penalti.. memang puas hati makan.. semua fresh.. udang rasa lagi kemanisannya.. aku kan penggemar udang..macam-macam seafood ada.. kambing pun ada, ayam.. macam-macam lah.

masa aku pergi dia sediakan tomyam.. aku pun tak pasti ada soup ke tak kalau hari lain..


Ni versi perempuan.. yang laki takde..anak-anak kecik pun takde..

kak ipar aku..sebelum semuanya comot, kita bergambar dulu

 
me..


adik aku

yang ni family kecik aku..muka dah macam tuang minyak dah.. makan tak ingat dunia..

oh ye.. aku sampai sini maghrib... sebab takut lewat sangat nak gerak dari rumah lepas maghrib.. jangan risau, surau dengan tandas pun ada.. lokasi kedai ni di Pantai Tok Jembal ye.. kalau lalu jalan tepi UMT tu terus je, lepas tu masuk kiri..depan sikit terus jumpa.. ada atap rumbia..

2 jam makan kat sini..hehehe..puas hati..


1 comment:

  1. thankyou so much utk blog ni ya . boleh ws kami tuntut hadiah 0177585064

    ReplyDelete