:: follow me :: tq so much be my follower ::

Monday, November 21, 2011

aji no?? cobahh..




hehe..ni gara-gara bawak si darwish, anak buah aku ke pasaraya nirwana sebelum raya haji ari tu... sampai sekarang dia still ingat apa yang aku ajar.. hahaha..

kisahnya bila dia kat dalam troli.. tunggu akak aku pilih bawang.. kebetulan betul-betul kat tepi aji no moto.. aku pun dengan pantasnya ajar la dia sebut aji no moto.. lepas tu saje aku main-main kan adik aku, si sobah tu.. nama pulak nor sobah.. dia memang ikut sekali.. jadi aku pun bagitau darwish.. aji no sobah.. oleh kerana dia pelat, die sebut aji no cobahh.. hahaha..

sampai sekarang bila tanya..

aji no?? ...... moto..

bila tanya lagi sekali

aji no?? ..... cobahhh..

memang comel.. darwish.. umur baru nak masuk 2 tahun tapi cakap tak berhenti..

No comments:

Post a Comment