:: follow me :: tq so much be my follower ::

Thursday, November 17, 2011

tiap-tiap hari kena..

HARI ISNIN
ma (mil to be) : bila maisarah balik?
abang : khamis ni lah..

HARI SELASA
ma (mil to be) : bila maisarah balik?
abang : khamis ni lah..

HARI RABU
ma (mil to be) : bila maisarah balik?
abang : esok lah ma..

tengok, hari-hari pun bakal mak mertua aku tanya pasal aku.. hehehe.. dia sangat excited nak berjumpa dengan bakal menantu sulong dia ni.. owh, nanti jadi kak long lah aku..

sabtu ni kita jumpa tau ma.. dan mr tunang tercinta.. sabtu ni majlis pak cik mr tunang, jadi aku kena lah memeriahkan majlis tu.. bawak ma dengan akak aku sekali lah.. sebab dijemput khas.. hehe..

aku sebenarnya malu nak panggil ma mr tunang dengan panggilan ma (takut orang pandang semacam).. hehe.. tapi mr tunang selamba je panggil ma aku dengan panggilan ma..


apesal blog aku ni semacam je ari ni?? kat atas semua kosong, jdi tak leh nak centerkan ayat, tak boleh nak tukar font dan juga tak boleh nak tukar colour.. jadi terimalah seadanya.. wahaha..

No comments:

Post a Comment