:: follow me :: tq so much be my follower ::

Sunday, November 20, 2011

kenapa lah ada lagi gambar aku dengan mamat tu??

ape perasaan korang bila gambar yang tak sepatutnya tersebar kat internet tanpa korang tau??
malu kan??bersalah pun ada..

terjadi kat aku... tapi bukan gambar yang 18sx lah.. gambar dengan ex pakwe aku.. tiba-tiba semalam mr tunang mesej tanya aku myspace aku aktif lagi ke tak?? dah berkurun aku pun tak ingat.. dia cakap ada gambar aku dengan ex pakwe aku.. aish.. segan tau.. dia tunang aku, tengok pulak gambar aku dengan lelaki lain walaupun hanya ex pakwe.

memang dia cakap tak kisah, tapi aku tau lah.. dalam hati dia mesti terdetik jugak rasa tak puas hati ke.. jeles ke.. marah ke... macam mana lah aku tak perasan aku terletak gambar dengan ex pakwe kat myspace tu.. kalau lah bakal mak mertua aku tak pun adik beradik dia yang tengok, tak ke naya jadinya..

jadi hari ni, aku dah delete gambar tu tapi tak tau pulak macam mana nak terminate myspace tu.. tapi takpelah, dah takde gambar-gambar yang boleh menyebabkan mr tunang jeles..

maafkan saya bang...




No comments:

Post a Comment