:: follow me :: tq so much be my follower ::

Monday, December 19, 2011

berbuka puasa di mesra mall..

ni pun cerita lama jugak.. asyik cerita lama je kan aku ni?? ni peristiwa yang berlaku masa akak aku, adik aku dengan anak buah aku datang beronggeng kat rumah sewa aku kat paka ni.. oleh kerana anak buah aku nak abeskan puasa, aku pun sebagai mak sedara yang baik hati temankan lah dia puasa.. dan decide untuk berbuka puasa kat mesra mall.. 

ade sebabnya, sebab dia nak shopping barang-barang sekolah.. malas nak tulis panjang-panjang, layan gambar je lah..

 

sizzling mee black paper.... super sedap..nanti nak makan lagi lah.. yummy.. dah nak abes baru ingat nak snap..

 

anak buah ku yang dah abes puasa..sengih-sengih dia..makin manis kak long..



licin 1 pinggan nasi ayam..


akak aku... lepas semua kenyang muka pun nak senyum je.. kalau tak, muka ketat je..


aku yang satu-satunye berbaju kurung sebab balik kerja terus zapp ke mesra mall..

p/s : adik aku selalu tak nak bergmbar..jual mahal..



2 comments:

  1. salam maisara =)
    tak pernah gi mesra mall.selalu lalu kalau balik kelantan.

    ReplyDelete
  2. mesra mall memang best. dulu masa praktikal slalu lepak sana time lunch. haha

    ReplyDelete