:: follow me :: tq so much be my follower ::

Thursday, December 29, 2011

gel pencuci muka safi rania gold

okey, aku baru saja merasmikan gel pencuci muka safi rania gold yang ketiga aku... aku beli kat watson sebab ada less.. dari rm 14 something dapat rm 12 something.. jadi aku terus rembat memandangkan aku punya  yang sebelum ni dah nyawa-nyawa ikan dah.. siap letak air lagi.. kuikui, kedekut kan??

okeylah kot pakai safi rania ni.. aku tak pakai toner, aku tak pakai scrub. aku tak pakai pelembap.. yang aku pakai pencuci muka dengan cream je.. entah bila cream safi hijau safi aku ni nak abis, nak pakai yang kaler gold pulak.. baru lah 1 set.. hehehe..eh, nanti nak suruh mr tunang bagi 1 set lengkap sebagai hantaran lah.. save bajet.. hehehe

 saje letak muka sendiri






 p/s : malam tadi mimpi kena gigit dengan biawak yang banyak sangat.. ngeri

No comments:

Post a Comment