:: follow me :: tq so much be my follower ::

Tuesday, December 6, 2011

tak kurus pun takpe, tapi kalau kurus sikit lagi cun

okey.. sebenarnya aku belum decide sepenuhnya apa yang nak dihadiahkan kepada mr tunang masa kawin nanti.. yang memang wajib adalah jam, purse, perfume.. lepas tu yang lain bercampur aduk je dalam kepala otak.. kejap nak yang tu, kejap nak yang ni.. bila tanya dia, dia akan cakap okey je semua.. dia memang macam tu tak banyak songeh macam aku ni..hehe

so, malam tadi aku mesej dia..

aku : abang, nak bagi t-shirt leh tak? sebagai hantaran?

abang : ikutlah, tapi nak kuruskan badan dulu.. tadi dah kena sound dengan mak sedare.. suruh

kurus.. baru senang nak sewa baju..hehehe..


hikhik..sweet je ayat dia tu.. nak jugak nampak kurus sebelum kawin. abang berisi pun saya tak kisah lah.. saya sayang abang bukan sebab paras rupa.. tapi sebab hati abang.. tapi kalau nak kurus lagi saya sayang..hehehehe..

dia...sekarang ni keluar dengan aku je kena pakai kasut, sebab aku tak suka tengok dia pakai selipar...


aku yang makin gemuk..adui..kena kurus jugak..

p/s : akan bercuti selama 2 hari ... esok dan lusa...

No comments:

Post a Comment