:: follow me :: tq so much be my follower ::

Sunday, July 29, 2012

he's on the way to labuan

salam 9 ramadhan 1433 H..
suami dah dalam perjalanan ke labuan sekarang ni.. harap dia selamat sampai dan selamat pulang beraya bersama isteri dia.. agak risau sebenarnya.. mana taknya dahla baru-baru ni ada letupan kapal di pertonas methanol labuan tu... walaupun suami bukan seorang pelaut tetapi kerja dia berkaitan dengan kapal dan laut.. arghh.. tekanan jugak bila fikir.. 

malam tadi aku menghantar dia dengan rasa yang sebak.. tapi control jugak macho aku sebab bos dia duk pandang aku.. mana boleh menangis.. tapi bila hilux bos dia hilang, aku pun rasa kehilangan jugak.. grrrr.. pukul 11 malam dia bertolak ke KL, dalam 4.30 pagi dia dah selamat sampai di KLIA.. pagi ni dalam pukul 6.15 dia mesej cakap dah nak gerak, hp kena off.. 

dan till now, aku masih menunggu mesej dari suami tercinta.. belum sampai lagi agaknya.. aku tak pernah naik flight jadi aku tak berapa nak tau kena tunggu berapa lama sebelum naik flight.. maybe pukul 8 baru dia fly.. aku pun tak tau.. kampung betul, flight pun tak pernah naik.. hahaha.. KLIA pun belum pernah sampai...

 he's my hero now and forever

love u..

No comments:

Post a Comment