:: follow me :: tq so much be my follower ::

Wednesday, September 26, 2012

komen

salam rabu.. tengah sakit hati ni.. budak-budak ni sekali aku marah bukan nak dengar, mentang-mentang aku bukan cikgu.. 2 kali marah pun tak dengar.. ambik kau, sekali kali ke 3 aku marah, aku tengking terus lah.. bengang jugak aku.. dah 2 tahun sekolah ni, tak kan tak tau peraturan.. orang dah bagi warning sekali paham-paham lah.. aish, sabar je lah aku..

panjang betul mukaddimah.. hehe..

baru sempat nak buat entri yang panjang-panjang sikit.. baru-baru ni aku ada terima satu komen daripada salah satu entri aku yang agak baru rasanya.. komen tu daripada seseorang yang aku tau kewujudannya tapi tak pernah jumpa ..hanya mengenali dirinya di alam maya.. 

akak,
thank you atas wish akak tu.. sama ada akak ikhlas atau sekadar menyindir (sebab siap cakap perlu ke tak wish tu) saya hargai.. saya harap akak akan bertemu jodoh yang sesuai nanti, atau akak dah kawin?? saya pun tak tau. kalau dah kawin, selamat pengantin baru... saya doakan akak bahagia.. kalau akak rasa saya ada buat salah, saya mintak maaf k..



No comments:

Post a Comment