:: follow me :: tq so much be my follower ::

Sunday, September 2, 2012

weng-weng again

salam ahad.. tak bersemangat kerja hari ni.. suami dah fly ke labuan.. dan alhamdulillah dah selamat sampai..
2 3 hari ni, kepala aku sedikit weng-weng.. tak tau la kenapa.. rasa macam berat semacam je.. mata pun berat je, rasa nak tido je manjang..

mungkin banyak sangat makan, tak pun mungkin lama tak bersenam.. hehehe, petang ni nak mulakan senaman.. nak aerobik.. dah siap beli uniform.. tight, kasut dengan tshirt tak payah beli.. pakai je apa yang ada.. berat aku kan dah naik dengan mendadak sejak tinggalkan melaka 2 tahun lepas.. huhuhu..

jadi petang ni jom aerobik.. harap-harap esok aku tak sakit urat la.. sebab lama tak exercise.. takut urat terkejut..

satu lagi nak kongsi...  untuk tatapan bersama....kata kakak ipar aku kalau mula-mula pregnant jangan makan or minum..

betik muda
air tebu
air kelapa

betik aku tak suka kalau makan macam tu je.. tapi kalau air tebu dengan kelapa memang favourite aku.. jadi, lepas ni kena elakkan.. aku belum pregnant lagi, tapi dah ada rancangan untuk ke situ.. hehehe..

ok bye..hehe

No comments:

Post a Comment