:: follow me :: tq so much be my follower ::

Wednesday, October 31, 2012

kenapa nak kena tinggal yang itu?

salam rabu..
dah lama tak bersiaran di sini.. kerja terlalu banyak.. kerja betul-betul, kerja yang tak betul-betul pun banyak.. ahak, side income.. hehehe.. minggu ni banyak benda yg jadi. sampai buat aku trauma.. tapi biarlah rahsia..nak jugak tiru dato ct kita..

ehem

aku pelik dengan orang-orang yang tak berapa nak reti bahasa.. kenapa lepas buang air besar or berak tak nak pam?? kalau pam takde, kan ade baldi yang disediakan.. susah sangat ke nak buat?? aku memang pantang kalau masuk tandas tapi terperasan sesuatu kat dalam lubang jamban tu.. haih... dah memang tabiat aku, masuk tandas intai keliling.. takut ada katak pisang, lipas,cicak dan binatang-binatang lain.. dan memang tabiat aku jugak intai kat dalam lubang jamban tu.. kalau ada something yang tertinggal memang aku akan pam atau simbah air dulu sebelum aku melepaskan hajat..macam tukang basuh jamban pulak aku..

tolonglah... jaga lah kebersihan tandas tu sikit..

okey..nak sambung format laptop balik.. kenapa lah kau susah sangat nak format.. harap-harap kali ni berjaya.. petang ni husband datang.. ada hal nak disettlekan..


No comments:

Post a Comment