:: follow me :: tq so much be my follower ::

Tuesday, October 16, 2012

weekend untuk jalan-jalan

salam selasa.. 
ehem, khamis ni nak tengok wayang.. yuhuu.. lepas tengok wayang kita cari maggi ketam AGAIN.. buat kali yang kedua dan yang pastinya dah tau kat mana maggi ketam bistro ni.. weekend aku sekarang memang akan sentiasa penuh dengan aktiviti berjalan saje.. hehehe.. i like.. bila lagi nak ajak suami jalan kan?? kan lepas raya haji nanti dia kena fly ke Labuan again.. tapi masih berharap dia fly lepas raya Deepavali.. haha.. motip?? nak ajak dia join sekali la ke Cameron Highland.. Insyaallah.. family vacation since 3 years ago maybe.. tapi kali ni kak ngah tetap tak dapat join.. kena tanda kertas PMR pulak..

sigh.. apekan daya..

weekend ni dah ade program.. minggu depan raya haji.. ehem, raya kat rumah mertua tahun ni.. first time.. harap-harap aku dapat menjadi seorang yang peramah dan akan automatically boleh memasak masakan yang berasaskan daging.. hehe.. raya haji katakan.. 2 3 hari la akan makan makanan yang berasaskan daging.. 

sebenarnya aku lapar ni.. tadi breakfast pukul 9.30 makan mihun sup je dengan tea panas... dan sekarang aku lapar.. risau dengan badan yang makin tembam ni.. makan sama je macam dulu, tapi berat naik.... hormon kah?? entahlah.. yang penting hidup aku makin ceria dan gembira.. kalau suami kat labuan aku tak berapa nak hepi.. entahlah, risau semacam je.. otak ni berfikir macam-macam.. 

oklah, lagi 20 minit nak balik.. bye..




No comments:

Post a Comment