:: follow me :: tq so much be my follower ::

Wednesday, May 29, 2013

esok khamis

salam rabu..wah, esok dah khamis.. suke suke sebab boleh balik kampung.. en suami, jangan datang lewat macam minggu lepas tau..penat syg kamu ni menunggu.. hehe..

rajin pulak aku update kan?? hehe, sebab boringla.. kerja banyak tapi kejap lagi la ku buat..
okey, esok cukup 30 minggu kandungan aku.. dan alhamdulillah, aku sihat cuma selsema je.. penat dan mengah tu biasala.. ibu mengandung kan.. alhamdulillah.. dapat merasa tendangan dan meliuk-liuk perutku ini.. hehe.. abahnya suka sangat bila bercakap dengan baby...

abah : baby, kalau sayang abah gerak lah..

dan-dan tu jugak baby gerak-gerak.. suka abahnya.. takpelah, dia tak dapat rasa apa yang mama rasa.. rasa baby ni gerak-gerak..

aritu first time mintak tolong suami potongkan kuku kaki.. tak boleh dah nak capai kaki, perut ke depan.. seriau giler aku bila suami potongkan, tapi aku tetap buat selamba.. punyela dia nak jugak korek yang tepi-tepi kuku.. padahal kuku aku tak sama dengan kuku dia.. hehe.. comel sungguh.. berkerut-kerut lah jugak muka aku ni..tahan ngilu.. hehe.. alhamdulillah berjaya..settle semua kuku kaki..

ini tahun lepas, sekarang takde lagi muka macam ni... muka dah bambam selari dengan perut.. hehe.. tapi aku suka, sebab aku tau ada lagi satu nyawa dalam badan aku.. masyaAllah, indahnya ciptaan Allah..
syukur sangat-sangat

No comments:

Post a Comment