:: follow me :: tq so much be my follower ::

Thursday, July 6, 2017

2 Syawal1438 H

2 Syawal 1438 H

tahun ni turn raya rumah mertua masing-masing..jadinya hari raya kedua baru lah dapat beraya di rumah ayah.. aku duduk sebelah rumah ayah je pun tapinya pagi raya ayah takde.. aku pun terus ke rumah ma la..

tahun ni geng perempuan decide beli baju ala-ala sama.. dan dah janji pakai raya kedua..

ni posing rumah ayah..rustan's family


mokhtar's family..family kak long aku



suhardi's family...family abg di aku

roslan's family..family akak aku yang bertanggungjawab jahit baju kami anak beranak..




 anak-anak sedara aku termasuklah amsyar ada baju sama..adik aku yang belanja..yang lelaki je lah yer..ni family aku..ma takde..tak sempat nak bergambar dengan ma..sibuk je..

ayah dan mokcik..
sambung posing kat rumah ma pulak..





tu je cerita raya kedua..setiap hari aktiviti penuh.. penat den..

1 comment: