:: follow me :: tq so much be my follower ::

Monday, July 31, 2017

menyirap

Salam Isnin..

Sejak kerja jauh sikit dari rumah ni dah nak malam baru sampai rumah.. sebabnya singgah rumah my mum dulu.. mana taknya..amsyar hari2 balik tumpang ayh cik dia.. nak tak nak kena la ambik dia kat rumah my mum.ok jugak, sempatlah dia mengaji.

dah 2 3 hari aku duk perati je anak-anak jiran-jiran aku ni.. menyirap pulak darah aku.. ada ke patut dia maen air yang suami aku takung nak siram pokok.. bukan tempat nyamuk bertelur ok, aku siap bela ikan lagi.. 

maen air lepas tu letak sampah.. tu yang aku bengang.. tengok balik karang.. mak cik aku cakap, buang air tu.. nanti letak air baru.. baru dia tau kita guna air tu.

aku memang tak berapa suka amsyar maen kat depan.. sebab aku tengok pelik je perangai budak-budak ni.. haish.. mintak jauh lah..


No comments:

Post a Comment