:: follow me :: tq so much be my follower ::

Thursday, October 7, 2010

cerita raye tak habis lagi..

mari beli mari beli.. haha.. oopss, aku bukan jual tudung lah..
sepatutnye cerita ni boleh dicerita sebelum raye lagi tapi sadis lah..
lepas raye baru aku dapat tengok dan pegang tudung ni.. sebabnya tak sempat nak berdating before raye.. tudung raye hadiah dari mr driver... asalnya hanya satu tudung yang dijanjikan untuk aku.. (janji ke??tk lah, yang tak sengaja bagitau... ade insiden rajuk merajuk di situ)...heheh.. kuikui, memang dalam kepala otak satu je la tudung nya..

kenapa purple?? sebab aku suruh mr driver beli baju melayu purple tapi dia tak beli.. beli warna coklat pulak.. so, untuk aku dia belikan purple.. tapi tudung ni special sikit.. siap ada bentuk-bentuk love kat tudung tu.. haha..i like... lum rasmi pun lagi.. tunggu dia datang melaka weekend ni lah.. baru leh rasmi..


yang ni pulak tudung free dia cakap.. ada 4 helai tudung free, sehelai tudung beli.. kan dah warna-warni tudung aku.. tak pernah ada warna oren dan hijau tiba-tiba ada.. tq ek mr driver..

eh, yang warna biru kat bawah adalah cadar aku.. takde maknan ya aku nak tegangkan macam duk hostel...kuikui.. cadar masa sekolah menengah aku @ akak aku @ adik aku... heheh.. sharing is caring.. diorang pun tk nak dah cadar tu.. aku je kot yang nak..

bye... summary lum start buat lagi ni..


1 comment:

  1. sarah: byk tudung tu.....blh pakai utk byk majlis tu....cantik2 plak tu kaler dia....:)

    ReplyDelete