:: follow me :: tq so much be my follower ::

Saturday, October 16, 2010

cikgu jadi kakak..haha..


rasa nak kembali menjadi cikgu.. tapi nak ajar math je.. tak nak ajar sejarah or geografi..

ex student aku.. budak pandai macam ni lah.. rase dihargai setiap ilmu yang aku ajar.. ape-ape pun cikgu doakan korang semua berjaya.. "math senang je, cuma kena selalu buat latihan.." (setiap kali aku masuk kelas diorang, aku mesti bagitau diorang yang math tu tak susah) doa banyak-banyak... jangan cuai...

p/s : dah tak jadi cikgu,ex student yang lain nak panggil aku kak pulak.. aku layan je.. no hal lah.. lagi mesra gitoo..

3 comments:

  1. oww....kalu panggil adik lagi mesti lagi best...haha...

    ReplyDelete
  2. tahniah kerana mempunyai anak murid yang pandai menghargai hehe

    ReplyDelete