:: follow me :: tq so much be my follower ::

Thursday, October 28, 2010

student yang sangat penat..

sangat tired menjadi seorang student..
bila akhir sem, semua nak kena submitted.. progress report.. due date nya just around the corner.. lama tak dengar ayat tu kan?? masa zaman sekolah, ayat tu selalu disebut.. kolokium?? pun just around the corner.. tiba-tiba bila timbalan dekan dah bertukar orang, kolokium diadakan semula.. aku memang tak suka kolokium-kolokium ni.. memang akan kena tembak kaw kaw punya.. MATLAB aku?? ape jadi?? masih macam tu.. malam tadi, graf yang sama dengan duen nak dah keluar NAMUN skalanya tak sama.. penat aku godek sana godek sini.. hari ni nak kena sambung lagi, sehingga dapat..

disebabkan sebab-sebab di atas, aku terpaksa membatalkan niat untuk berjalan-jalan weekend ni.. mane sempat oi.. kalau nak berjalan ahad, mesti duk terpikir kerja tak siap.. huh, sangat tak nyaman kalau macam tu.. postpone next week je la.. deepavali next week kan?? tak tau lah melaka cuti ke tak.. kalau cuti, 3 hari akan bercuti.. huahua.. kau ser, sempat lagi fikir cuti... kerja berlambak-lambak nak kena mengadap..

Ya Allah, tabahkan lah hati aku...


p/s : duit yang masuk adalah lebih kecik dari duit yang keluar.. macam mana tu?? sape nak jawab?? jawablah sendiri ser..

3 comments:

  1. hahahah ape barang wat keje...jalan2 cari hiburan la bagus untuk minda hahahahah ketawa lagi!!!

    ReplyDelete
  2. teruskan usaha awak
    nanti dah settle semua study
    awak akan ingat semuanya...

    ReplyDelete