:: follow me :: tq so much be my follower ::

Sunday, November 14, 2010

grading time..

tolong pegang je ke azie??


itu dia..

first sekali aku nak mintak ampun kat adik bongsu aku, azie sebab culik gambar ni.. hehe, tengok ade kat facebook dia.. bukan senang nak ambik gambar dia.. ni pun kawan dia yang tolong tagged kan untuk dia..

taekwando.. kegemaran azie sejak sekolah rendah.. ma tak bagi sangat dia masuk taekwando ni sebab urat-urat dia dah sakit.. kecik-kecik dah kena g jumpa tok bomoh, kasi urut itu urat.. haha.. tapi nak wat macam mana, dah kegemaran dia.. dari white belt.. la ni dah red belt.. tu, dia pakai red.. hehe... lepas red ape ek?? red black kot.. tak tau aku.. kot je la..

pernah sekali pergi masa dia grading.. ma takut gila tengok masa tu.. yelah, kena lawan-lawan.. kalau tak silap aku, mahal jugak kot sekali grading ni.. dulu-dulu dia guna duit simpanan nak bayar.. sadis kan?? dia nekad semata-mata kerana grading.. tapi sekarang aku rase dia tak payah guna duit sendiri dah.. sebab dia dah kamcing giler dengan ayah.. haruslah die mintak dengan ayah..

masuk form 1, baju taekwando pun baru jugak.. dah tak muat yang dulu.. bersyukur sangat sebab dia dah baik dengan ayah.. takde la ma pening-pening kepala nak pikir.. tapi walau kamcing macam mana pun dia still tak nak tido rumah ayah.. hikhik.. nak buat macam mana...

itu dia... di kiri sekali.. amacam??
ade rupa aku tak??
haha..

p/s : azie jangan taekwando anak-anak buah lagi yer?? macam dulu-dulu azie pernah buat.. sian anak buah aku tu.. kuikui.. tak pasal-pasal..

No comments:

Post a Comment