:: follow me :: tq so much be my follower ::

Saturday, November 6, 2010

siang-siang pun seram..

lepas aku buat entri sebelum ni, apa jadi??

lab sangatlah seram kalau sorang-sorang..
siang-siang hari pun seram okey..
siang tadi aku sorang-sorang kat lab bila adah dan andi balik..
mula-mula aku buat-buat tak takut..
dengar lagu kuat-kuat...
tapi dengar jugak bunyi-bunyi yang menakutkan..
bunyi botol air kat meja keyyah..
masa ramai orang takde nak bunyi pun..
lepas tu bunyi apekebenda ntah kat belakang tu..
dengan bilik meeting kat belakang meja aku ni..
bilik-bilik lain pun buat aku takut..
kalau dah takut terpikir macam-macam la kan??
semua dalam kepala otak ni...
yang tak bunyi pun jadi bunyi..
dengan sejuknya.. naik bulu-bulu aku ni..
aisshh..
tak boleh jadi...
terus aku kemas beg, tutup pc..
kunci lab.. rempit terus balik rumah..

p/s : adakah tu alasan aku tak nak study??owh,bukan..tu adalah kenyataan okey..serius takut..


No comments:

Post a Comment