:: follow me :: tq so much be my follower ::

Monday, November 1, 2010

ke bandar teknologi hijau yang tak wujud sangat pun lagi..

pernah pergi ke bandar teknologi hijau?? ke bandar hijau?? (nanti check signboard balik) patutlah melaka maju 2010 tu, ke arah bandar teknologi hijau.. rupanya memang ada betul..

semalam, jalan-jalan dengan mr driver... sempat pusing-pusing.. semangat okey nak jalan ke bandar teknologi hijau ni, rupanya belum ada pape lagi.. yang ada cume bulatan yang ada batang-batang pokok je.. daun ada sikit-sikit je.. macam padang jarak padang terukur je.. tapi haruslah aku turun ambik gambar.. hehe.. panas pun takpe, asalkan dapat bergambar..


tau kat mane tempat tuh?? hehe.. dekat je dengan UTeM punya kampus induk.. jalan ke kolej yayasan saad.. terus je jangan belok-belok.. kiri kanan ada pokok.. lampu jalan cantik-cantik.. dan tak lupa monyet-monyet comel.. kalau nak kawin dalam masa terdekat ni boleh la ambik gambar kat bulatan tu.. cantekk sangat.. unik.. sepatutnya bulatan tu ada 4 jalan, tapi satu je yang berfungsi.. yang aku lalu tu lah.. lagi 3 adalah jalan mati.. tak lama lagi tak mati dah la jalan tu.. percayalah..


p/s : aku cakap tak nak keluar kan?? sebab report dah siap, jadi boleh meronggeng..

5 comments:

  1. biasa la tu...
    nama pun bandar hijau penuh dengan pokok2 sahaja hehe

    ReplyDelete
  2. yayasan saad?? tmpt budak2 kaya + pandai tu..

    ReplyDelete
  3. syafrizal : hehe,btul jgk tu..

    cdot : yup cdot..sume anak2 org kaye..

    ReplyDelete
  4. nice plak tempat ko amik gambar ni..tapi xpernah gi ar..

    ReplyDelete
  5. safie : lorr, pegi r..dkt je pun..

    ReplyDelete