:: follow me :: tq so much be my follower ::

Thursday, December 9, 2010

bye bye.. not hye hye..

selamat tinggal bumi melaka..
kenangan yang terlukis di bumi indah ini tak mudah aku lupakan..
(fisrt time date dengan mr driver pun kat melaka, first time kena rompak, first time kerja, first time tengok wayang, first time jadi pengapit..hehe.. macam2 la first time)
banyak tau..
macam kata mr driver..
aku dah sepatutnya dah tukar IC, jadi warganegeri melaka..
kuikuikui..
tapi aku still tak tau mana kampung portugis..
sebelum ucap bye-bye kat bumi melaka, banyak benda yang aku nak kena buat:

1) packing barang.. satu habuk pun tak packing lagi..
2) nak g jusco, nak g abeskan baucer yang ada lagi 20 ringgit..
3) nak g jonker walk.. nanti kan rindu susah lak..
4) nak lepak-lepak kat pantai tempat aku selalu lepak tu..

yang penting ma dan ayah dah merestui keputusan aku.. semalam coll ayah, ayah cakap okey je.. alhamdulillah.. mana boleh cakap dengan ma je, ayah pun kena cakap.. bersyukur sangat walaupun family aku tak macam family orang lain..


3 comments: