:: follow me :: tq so much be my follower ::

Monday, December 20, 2010

dah takde orang nak hargai aku, aku belah la..

yeehaaa..
tak sabar nak balik kampung.. almost 4 months tak balik kampung.. last balik raya puasa.. patutla rasa rindu semacam je.. hehe.. tiket pun dah beli.. dah takde orang nak hargai aku kot kat sini, so better cari tempat yang masih ada orang hargai aku.. hehe, pasrah tak ayat?? hehe.. macam pernah dengar kan ayat tu?? hehe.. siapa yang terasa tu, aku pinjam ayat tu tau.. nak-nak si silent reader yang aku tau dia memang baca blog ni...

terasa diri makin gemuk bila goyang kaki kat rumah... aishhh..

cubaan pertama memakai inner.. mr driver cakap muka aku nampak tembam... ke memang dah tembam??


gambar kedua bersama mr driver..
hari aku dapat gelang tu..
pantai klebang, 27 nov 2010..


2 comments: