:: follow me :: tq so much be my follower ::

Tuesday, December 7, 2010

untukmu ibu

menunggu panggilan..
mungkin dapat mungkin tak...
mungkin akan berhijrah ke negeri lain..
or mungkin stay kat melaka ni..
yang pasti..
mak aku dah merestui jalan yang aku pilih..
restu mak tu paling penting bagi aku..
sayu je bila teringat kata-kata mak aku sebelum aku interview hari tu..

" ma selalu doakan setiap kali selepas solat.."


aidilfitri 2010..
with my mum..

ni pulak kata-kata aku dalam hati..

" tayah pun selalu doakan kesejahteraan ma setiap kali selepas solat.."



layan lagu ni..
menusuk ke dalam kalbu aku ni..
meleleh-leleh air mata..


insyaallah, kesusahan aku hari ni, akan ada kesenangan nya di masa hadapan.. takde siapa yang dapat tau masa depan kita kecuali Allah.. bermula dari bawah, aku akan terus berusaha memajukan diri aku.. insyaAllah..



5 comments:

  1. hamzah : same2 kite syg mak kite..

    ReplyDelete
  2. ye betul 2..
    mungkin kita susah di masa sekarang..
    rezeki manusia xde siapa yang tau kecuali DIA yang telah mengatur segala-galanya..
    kita hanya berusaha dan bertawakal..
    selebihnya berserah padaNYA..

    ReplyDelete