:: follow me :: tq so much be my follower ::

Thursday, February 9, 2012

ayah belum kenal bakal menantu dia aka tunang aku..

dah masuk bulan februari.. aku semakin takut nak menghadapi hari-hari mendatang.. bulan 6 menunggu.. dah tak lama dah.. lebih kurang 3 bulan dari sekarang.. preparation aku tak siap pun lagi.. yang siap hanya beli hantaran.. yang lain belum.. aku tak pentingkan sangat pelamin bagai.. nak yang mini-mini sudah...bagi aku yang penting camera man.. dah survey jugak kat mudah.. adelah yang aku highlight tapi nak book pun tak boleh lagi, takde tarikh yang tetap lagi.. adik aku ni lambat sangat bagi jadual sem dia.. macam dia yang nak kawin kan?? hehe, tapi takpelah, dia sorang je yang belajar jauh, jadi kena lah hormati dia..

baju nikah belum design pun lagi.. kain semua dah ada.. kena bincang dengan tailor dulu, akak aku je pun.. veil dah ade design dalam kepala otak tapi belum dilaksanakan lagi.. ish, harap-harap semua berjalan lancar.. tapi belum bincang dengan ayah lagi nak buat bulan 6.. rasanya ayah takde masalah kot.. tunang aku pun ayah tak kenal lagi.. hikhik..tak pernah bawak jumpa ayah pun, entah-entah hari pernikahan nanti baru ayah kenal dia..surprise gitu..

No comments:

Post a Comment