:: follow me :: tq so much be my follower ::

Thursday, February 23, 2012

tinggg...

ting aku tu bukan sebab dapat duit masuk.. gaji pun belum masuk lagi..
tapi dah dapat tema untuk majlis nanti..
okey... 

nikah - warna putih suci gitu (dah lama pikir warna tu, sebelum tunang lagi.. sebab tu dah beli siap-siap kain untuk buat baju nikah dan jadikan hantaran masa tunang hari tu)

sanding - purple pink ( nak pakai baju warna purple gelap walaupun aku tak putih melepak.. sewa saje..sebenarnya aku takde nak sanding-sanding pun.. just untuk ambik gambar dan nampak cantik di hari bahagia...wahaha.ayat tak tahan kan?

bertandang - grey ( yang ni cadangan mr tunang.. dia cakap nak kelabu.. aku nak buat je baju grey ni.. mr tunang pun sama.. buat je baju melayu warna kelabu)

p/s : dah dapat idea pelamin yang macam mana... biarlah simple tapi cantik.. semestinya aku nak yang simple-simple je.. 


No comments:

Post a Comment