:: follow me :: tq so much be my follower ::

Tuesday, February 21, 2012

jeans sama dulu dan sekarang

cuba untuk berdiet.. diet aku bukan bermakna aku tak makan nasi... tapi aku cume tak makan time malam je.... balik kerja pukul 3.30 terus aku masuk dapur.. pikir kejap apa yang patut aku masak... kadang-kadang sebelum pukul 6 dah boleh makan.. sekarang ni lauk-pauk aku berdasarkan rebus-rebus dan tumis-tumis je.. no more lemak-lemak.. 

padahal tak pernah aku masak lemak-lemak ni... tak reti okey masak menggunakan santan.. failed.. yang aku tau masak bubur jagung or bubur yang hanya letak santan dan gula melaka.. thats all... lagi beberapa bulan untuk menjadi isteri orang, insyaallah.. tu yang kena berdiet.. kan susah nak fitting baju.. 

2010

2010

zaman kekurusan aku.. mane tak kurus, masalah penuh kepala otak..

2011

 2011


 zaman kegemukan aku... duk dekat dengan family, bahagia pulak tu... hehe..

jadi kena teruskan usaha untuk menguruskan badan..3 months to go...


2 comments:

  1. gemok ker??tora tgk x da gemok pn =)yg tora lak nk tmbh lemak sket hehe..kurus sgt..nwy slmt menjadi isteri org nti =)

    ReplyDelete
  2. gmukla tora....jeans dah banyak tak muat...huhu

    ReplyDelete