:: follow me :: tq so much be my follower ::

Monday, February 13, 2012

kenapa awak suka pakai baju sama??

kadang-kadang aku pelik dan hairan jugak dengan kaum adam ni... terutamanya tunang aku sendiri lah.. suka sangat pakai baju yang sama bila keluar.. macam dulu, masa baru bercinta.. asyik pakai baju belang-belang putih kelabu.. tiap kali jumpa aku baju tu lah yang menjadi pilihan utama..  lepas tu, datang musim baju putih pulak.. baju putih tu je lah... lepas baju putih datang lagi era baju hitam.. sampai sekarang baju hitam tu je lah yang menjadi idaman dia.. pelik betul aku.. beli kemeja, pakai sekali je kot time dating dengan aku..

sangat kontra dengan aku ni.. ikutkan hati, keluar je mesti nak pakai baju lain-lain.. tak kisahlah mix and match ke.. yang penting tetap lain.. itu aku lah.. mesti terpikir, eh.. dah pernah pakai la baju ni.. tak nak la pakai lagi.. tapi tunang aku, yang tu sume tak penting.. yang penting dia pakai baju kegemaran.. huhu.. nak buat macam mana, dapat tunang yang tak suka beli baju.. tunggu lah dah nikah nanti, akan ku make over kan dirimu wahai tunangku.. macam-macam warna baju aku nak beli.. siaplah. kena pakai jugak..

bukti pertama

 
bukti kedua

bukti ketiga
pelik kan?? pakai baju pun bermusim.. agaknya kaum adam ni memang macam tu kot.. suka pakai baju yang sama berulang kali sampai baju tu dah betul-betul lusuh baru nak pakai baju lain pulak yang akan diulang pakai sebegitu rupa..

p/s : banyak kerja-kerja terbengkalai... nak belajar tido lewat sikit, nak diy biar siap.. baru aman sikit fikiran ni..

No comments:

Post a Comment