:: follow me :: tq so much be my follower ::

Thursday, April 19, 2012

stress

kawin memang nampak yummy, tapi hanya tuhan yang tau macam mana susahnya nak kawin.. lagilah macam aku.. bajet tak banyak jadi semua kena uruskan sendiri.. kalau aku berduit, aku upah je wedding planner, suruh dia uruskan semua.. aku cuma keluar duit.. tapi kenyataannya aku takde duit.. jadi just do it la maisarah.. jangan nak menggelabah.. dari atas ke bawah semua aku yang kena uruskan sendiri.. 

kad kawin... aku
doorgift.... aku
set bilik.....aku
pelamin....aku

aishh.. mane aku nak cekau duit ni.. nak mintak ayah sponsor tapi seganlah.. aku dah kerja walaupun gaji aku ciput.. susahlah bila tak duduk dengan ayah.. mak tak kerja jadi tak boleh harapkan mak.. jadi kena harapkan diri sendiri dan bakal suami yang banyak tolong aku.. tapi bengang jugak.. yelah, orang lelaki.. mana dia tau apa nak buat.. yang dia tau bagi duit, suruh mak uruskan.. tapi aku tak boleh macam tu..

arghhh.. stress...

1 comment: