:: follow me :: tq so much be my follower ::

Sunday, April 29, 2012

tengah panas pun takpe lah..

jumaat baru ni dah plan awal-awal dengan bakal suami, nak pergi pikom pc fair.. kat riyaz.. aku just nak cari ink je.. nak print kad kawen la katakan.. ahaks.. sambil beli pen drive kiriman kak ngah tercinta tuh.. sampai 5 aku borong.. hasil kiriman kawan-kawan kak ngah.. 

lepas tu ke bandar, bayar kereta dan mengsurvey TER kat mana.. aku tau kat mana TER, tapi tak tau mana jalan nak masuk.. dan dah selamat exam spa.. hahaha.. aku hentam kot banyak.. tak tau sangat pengetahuan am.. abeslah.. okey, tak berharap.. tapi kalau lulus, suka.. alhamdulillah..

otw balik, cakap dengan bakal suami.. dah lama kita tak ambik gambar kan??

terus dia belok kat tanjung.. alah, dekat astaka tu.. dekat dengan pasar kedai payang.. hehehe.. mesti sume tau bila cakap pasar kedai payang kan??

okey, jom bergambar dalam kepanasan.. hahaha.. tapi aku tetap suka sebab leh posing-posing..

 

 
 muka tahan tak boleh celik mata..


kami.. muka tu kalau tak serius tak boleh ek bang??
hehehe..

No comments:

Post a Comment